什麼叫做感動....


只是那一個瞬間...
就是這個女人...
這個聲音...
讓我在感到幸福或失落時....
總有莫名悸動...


Whitney...
加油咧..
暫時等不到復出大碟..
只好努力挖寶來填補空虛...

Whitney Houston-All The Man That I Need
(Live 1991 Welcome Home Heroes concert)




Lyrics:

I used to cry myself to sleep at night
But that was all before he came
I thought love had to hurt to turn out right
But now he's here, it's not the same
It's not the same

Chorus:

He fills me up
He gives me love
More love than I've ever seen
He's all I've got
He's all I've got in this world
But he's all the man that I need

And in the morning when I kiss his eyes
He takes me down
And rocks me slow
And in the evening when the moon is high
He holds me close
And won't let go
He won't let go

Chorus

(Kenny G Saxophone Solo)

Chorus

He fills me up
He gives me love
More love than I've ever seen (more love more love)
He's all I've got
He's all I've got in this world
But he's all the man (all the man) that I need

More love than I've ever seen
More love than I've ever seen...


這版本..
是眾多Live版本中..
我最愛的一個..
尤其是在那間奏薩克斯風響起的瞬間..
我想..
沒啥比這更黯然消魂了...

後記:
每當惠妮再次唱到"That I Need...That I Need..."
我的眼淚簡直是用噴的,噴出來的!
我的老天爺啊!
這女人怎麼這麼棒啊!

還不過癮嗎?...
再來個情歌組合..

Love Medley (Welcome Home Heroes)



2007/10/15
我把Whitney Houston-All The Man That I Need
(Live 1991 Welcome Home Heroes concert)的影音檔換成完整版了!音質也比較好...
這首歌的現場版,真的超催淚。這整場演唱會,也是經典,市面上還應該找的到VCD.DVD,喜歡的朋友可以去尋寶一下!


Comments

  1. 好聽 幫推推`~

    讓我想起好久以前...

    每天一定要聽他的歌

    你工作還順利嗎? 加油嘿 ^^

    ReplyDelete
  2. TO 小乖:
    預祝妳搬回台中後,一切順利喔!

    ReplyDelete
  3. 我也有買這張的VCD!
    整個就是經典中的經典!
    不管快歌慢歌,都猛到一個可怕的境界!
    只是我不懂為什麼「I'm your baby tonight.」後面好幾個高潮的連續高音都只有伴唱(好像蠻多場都這樣)>''<
    當時的她應該可以輕鬆應付,可是就是沒唱。
    Why?

    但不管怎樣,她一樣還是崇高的女神!

    希望復出專輯歌可以收多一點XD

    ReplyDelete
  4. @ Rico
    說到這場演唱會的DVD,我就一肚子氣!
    主要是我先前在拍賣網上買到是盜版還宣稱是全新正版的,氣到我跟賣方退貨取消交易。
    但我真的還是很推薦這場演唱會,這也是惠妮諸多演唱會中,唯一官方有正式發行影音產品的!
    有機會的話,我還是會想要擁有這場演唱會的DVD,以我龜毛的個性,大概只能往國外的亞馬遜網路書局去找了...XD

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Whitney at the Prince Azim Birthday's Party!