Hopeful For 34


其實原先這篇文的標題是『Hopeful For 2009』,而且原先預定發文的日期是2008.12.31。

選在今天發文,並更改標題為『Hopeful For 34』,是因為老人我,今天滿34歲了......
烏鴉飛過

從去年的11月底開始,我除了工作上的事要忙,還有一些私事要處理,幾乎每天除了工作外,下了班還是要去幫忙朋友處理一些狀況,除了忙,還是忙。
跨年夜那天,我是在台中的計程車上度過,連倒數都沒數到咧.....

這幾年來,我幾乎也沒啥在慶生,一來是我走孤單老人路線許久,再者是我也沒啥要大肆慶祝的念頭.......(事實上是沒有人幫我慶生....搞自閉)

每到歲末年初,我總是要走一下憂鬱中年男子路線,哀號一下自己這一年來遇到多少狗屁倒灶的事,然後再許下心願,但日復一日、年復一年,老人我除了智慧沒多增長,荷包也沒多飽滿些.....真正是害了了!

新的一年,多增長了一歲的我,此刻的心情,卻是這幾年來,生日當天最雀躍的一次。除了工作上軌道外,在我最近所忙的私事中,我還真的學到蠻多東西的,而學到的這些東西,都是不久的將來,我所可以做的事;而這些技能,未來也能幫助到我身邊的家人、朋友.....
所以囉!這一個多月來,睡眠不足和越來越嚴重的熊貓眼,都會是值得的。

2009.1.5
Davin我滿34歲了....
很感謝那些陪我一路走過來的家人及朋友,如果沒有你們,我大概還是那個很愛無病呻吟的老頭..... 烏鴉飛過

生日,當然還是要有女神的歌聲相伴.....

Whitney Houston - You'll Never Stand Alone

Lyrics:
If there's a time when the tears should fill your eyes
And you can't see past the shadows
To the sun on the other side
Don't despair, because there always will be
someone there
Don't lose faith, love won't let you lose your way
Because

You, you'll never stand alone
I'll be standing by
I'll keep you from the cold
I'll hold you when you cry
I'll be there to be strong

When you can't find the strength inside
And you, you'll always have a home
In these arms of mine
You'll never stand alone
Love is standing by

If there's a day when the rain should find your heart
And you're cold and tired and lonely
And this world has you in the dark
Don't be scared, you can just reach for me and I'll be there
Don't lose hope, love will see you through you know
Because

You, you'll never stand alone
I'll be standing by
I'll keep you from the cold
I'llhold you when you cry
I'll be there to be strong

When you can't find the strength inside
And you, you'll always have a home
In these arms of mine
You'll never stand alone
Love is standing by

Standing by to lift you above all the hurt and pain
Standing by to carry you through all the tears and rain
Reach for me, I'll be with you
Reach for me, I'll see you through

I'll be the one to hold you
The one to show you that
You, you'll never stand alone
I'll be standing by

I'll keep you from the cold
I'llhold you when you cry
I'll be there to be strong
When you can't find the strength inside
And you, you'll always have a home
In these arms of mine
You'll never stand alone
Love is standing by


新的一年,希望大家都能過得平安、順利!

Comments

  1. 親愛的Davin:
    原諒我最近都沒關心您呀~
    anyway,要快樂阿~Love You!!

    ReplyDelete
  2. 34....離我有點遠...:p
    我的狀態跟你也差不多,
    不過我都是點播Try It On My Own.....

    ReplyDelete
  3. Dear Davin:
    今天上線才看到
    雖然晚了一天,還是要很誠心的祝你:
    「生‧日‧快‧樂」~

    ReplyDelete
  4. 晚了 /\ 生日快樂 : )
    點播一首 Mariah 的 "LoverBoy" 給你XDDDD

    ReplyDelete
  5. To All:
    感謝大家的祝福.....
    ◎Fan,我倒是很少在MSN上遇到你說....
    ◎David,老人的命運,只有老人才懂....XD,"Try It On My Own"我也很愛耶...
    ◎Eric,很高興因為惠媽的關係,多認識你們這群惠妮迷。我如果沒記錯的話,在我還有在用"無名小站"的年代,你就有逛過我的Blog了吧...
    ◎亨利,那Mariah的"LoverBoy",我才聽到前奏,就把視窗給關掉說...XD

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Whitney at the Prince Azim Birthday's Party!